Getuigenissen

Vlekkeloos schoon,

rust en natuur

Veerle en Laurent hebben een prachtig tweede huis gemaakt. Ze geven je een heel welkom gevoel. Het huis is vlekkeloos schoon en heeft alles wat je nodig hebt. De omgeving is rustig en je kunt vanuit het huis beginnen met wandelen en genieten van de natuur. Als je advies nodig hebt kun je altijd vragen en direct reageren. Ik raad deze plek aan voor een klein gezin dat op zoek is naar rust en verbinding met de natuur.

Marc    

Heel mooi huis

Een heel mooi en schoon huis voor een klein gezin op een rustige locatie. Er zijn veel dingen te doen in de omgeving.

Vertaald uit het engels                                    Dinas

Alle comfort aanwezig

Wat kan je meer verlangen dan een uiterst propere gîte waar de kachel brandt bij aankomst?

Deze gîte beantwoordt exact aan de beschrijving.

Het is een prachtig "tiny house", waar alle comfort aanwezig is.

De gastvrouw is heel vriendelijk en behulpzaam.

Valérie en Koen

Het grote raam met uizicht op het bos is een hoogtepunt !

Het huisje van Veerle vonden wij echt heel leuk! Ze heette ons heel hartelijk welkom en gaf ons een welkomstdrankje :-) De accommodatie is zeer goed uitgerust. Alles wat u nodig hebt om zelf te koken is aanwezig, inclusief olie, zout en kruiden. Het grote raam met uitzicht op het bos was voor ons het hoogtepunt. De kinderen maakten ook gebruik van het tv-aanbod. We hebben twee korte wandelingen in de omgeving gemaakt met behulp van de wandelkaarten van Veerle. Op het kleine terras (met zon in de middag en avond) hebben we een aperitiefje gedronken en spelletjes gespeeld. Het enige nadeel kan zijn dat je het niet helemaal donker kunt maken en dat je 's ochtends wakker wordt van de zon. Maar wij vinden het wel leuk. Het is daar werkelijk prachtig. We hebben er heerlijk ontspannen en genoten. Hartelijk dank Veerle!

Vertaald uit het duits                            Vikor und Familie

Mooie en zeer propere gîte

Mooie en zeer propere gîte, op een goede locatie. Heel leuk om buiten te zitten! Alles wat je nodig hebt voor een fijn verblijf in de Ardennen.

   Laura en Xander

Prachtige locatie in het groen en de rust !

We genoten van ons verblijf bij Veerle en Laurent. Een prachtige locatie in het groen en de rust. Het was een verzorgde, nieuwe vakantiewoning. Er was een duidelijke communicatie en we kregen voldoende informatie over wat er allemaal te doen was in de buurt. Een aanrader!

              Fien, Jordi, Merel, Niels en hond Tato

Prachtige gîte naast de Maas

Heerlijk verblijf - prachtige gîte vlakbij de Maas. Uitstekende communicatie en suggesties van Veerle - bedankt!

                              Dominic en John  

Perfect verblijf

Het verblijf was perfect. Alle uitrusting is compatibel en we hebben geen problemen ondervonden omdat de instructies duidelijk zijn. Ik raad het aan!!! Bedankt voor alles

Vertaald uit het frans                                                        Eric

Prachtig !

Prachtig gelegen midden in de natuur.

Vertaald uit het duits                                              Zacke V.

Prachtig vakantiehuis !

Veerle en Laurent,

Bedankt voor de fijne ontvangst hier in jullie prachtig vakantiehuis !

We hadden hier een fijne 3-4 dagen met de kindjes, zowel in het huisje, als in de buurt !

Héél erg bedankt ook voor de attentie bij aankomst. De appelsapjes voor de zoontjes en de lokale biertjes voor ons :-)

We hadden een fijn verblijf en wensen jullie veel succes toe met de verdere verhuur van jullie mooie vakantiehuis !

Astrid, Tom, Kobe en Vic

Wakker worden met zicht op de boomtoppen

Een heel fijn weekend gehad in dit zeer gezellige knusse en propere huisje.

Wakker worden met zicht op de boomtoppen vanuit het grote raam is toch wel echt speciaal.

Zeer praktisch ingericht en alles voorzien wat je nodig hebt.

De aanwezige gezelschapspelletjes waren een grote plus voor de kinderen!

Sarah, Joost en kids

Een aanrader

Recent gebouwd en perfect uitgerust gezellig huisje met een rustige ligging. Het zonnige terras leende zich perfect voor bbq. Heel fijn om ‘s morgens vanuit de keuken door het oversized raam de natuur te kunnen zien. Een aanrader

Johan en Sophie

Eén van de mooiste vakantiehuizen waar we ooit verbleven !

Misschien wel een van de mooiste vakantiehuizen waar we ooit verbleven. De locatie en het huis zelf zijn pittoresk en een geweldige plek om te ontspannen.

Vertaald uit het duits                                     Jonas Theodor

Ik raad dit verblijf aan !

Ons verblijf verliep uitstekend. De omgeving was zeer rustig en we voelden er ons snel thuis. De wandelkaart om de omgeving te verkennen was een goed instrument. Het recent gebouwde huisje had alles wat we nodig hadden. We werden goed onthaald door Veerle en het biertje dat voor ons klaarstond,heeft gesmaakt. Ik raad dit verblijf zeker aan voor iedereen als je van rust houdt.

                                    May, Erna, Sus en Ludo

We komen met véél plezier terug !

Het huisje is werkelijk prachtig en goed ingericht. Wij vonden het heerlijk dat het huisje midden in de natuur lag, helemaal afgelegen voor onze hond. Het immense raam met uitzicht op het bos. De gastheren waren zeer beschikbaar en lief.

Vertaald uit het frans                                                         Alex

Privacy beleid

OK